Den Země probíhal napříč jednotlivými ročníky.
V rámci projektového se s prvňáčci zamýšleli nad tím, jak můžeme chránit naši planetu. Společně přišli na to, že například tříděním odpadu. Připomněli si pravidla třídění i barvy kontejnerů. Poté navštívili učebnu přírodopisu na 2. stupni, kde si prohlédli sbírku vycpaných zvířat a dalších přírodnin a zajímavé knihy a encyklopedie. Nejvíce je zaujalo zkoumání půdy, rostlin a drobných živočichů pomocí lupy a mikroskopu.
Děti z 2.A a 2.B šly zachránit Zemi. Nejdřív si povídali o tom, co na Zemi patří a jak má vypadat, aby byla veselá. Pak si ji vytvořily a taky namalovaly. Ještě hledaly podle vět obrázky a nakonec se šly podívat, jaká zvířátka žijí na naší planetě, do třídy přírodopisu. Den uplynul jako voda a všem se práce podařila.
Prvňáci a druháci si v družině užili tematické omalovánky a skládali puzzle.
Třeťáci objevovali ekologickou tematiku v centrech aktivit a sázeli stromky.
Projektový den ve 4.A byl zaměřen na prohloubení vztahu člověka k přírodě, poznávání živočichů a nakonec i vytvoření vlastního modelu planety Země.
Den Země ve 4. B byl naplněn badatelskou činností na téma voda. Děti měřily pH vody a srovnávaly výsledky, pozorovaly znečištění a zjistily, že voda z kohoutku není nejčistší. Velmi dobře dopadla voda z potůčku.
Páťáci se dali dohromady s 9.A. Nejprve v kvízu zjistili, jak velkou ekologickou stopu za sebou zanechávají. Potom natočili ekoreklamy, ve kterých propagují, co by se v našem běžném životě dalo zlepšit, aby naše ekologická stopa byla spíše pozitivní. V další části zatímco deváťáci míchali hliněné barvy, šli páťáci vykopat své odpadky, které zakopali na podzim, aby zjistili, nakolik nebo spíš jestli vůbec se odpadky rozložily. Na závěr si namalovali hliněnými barvami strom života, kam každý do obtisku své ruky vložili předsevzetí, kterým může každý z nás alespoň trošku přispět ke splnění mise - Záchrana planety
6.A - malovali Zemi zemí, vyráběli hmyzí úkryty a vermikompostér.
Žáci 6.B se podívali na dokumentární film o naší modré planetě, který je přiměl k zamyšlení nad rizikovým chováním lidstva vedoucí k vymírání živočišných i rostlinných druhů. O některých z nich si vyhledali více informací a vytvořili výukové plakáty, aby mohli předat své poznatky spolužákům.
V 7.A si vybrali pro projektový den výrobu škvorníku a hmyzích úkrytů. Nejdříve si našli informace, k čemu jsou škvoři důležití na našich zahradách a k čemu škvorník slouží, poté vytvořili malý plakát s informacemi a nakonec vyrobili a rozvěsili na školní zahradě. Dále ze špalků vytvářeli hmyzí úkryty.
V 7. B si společně připomněli Den Země akcí „Zachraňte planetu“. Po úvodním dokumentu, který jim ukázal na příkladech, jak si planeta dokáže poradit sama, si povídali o tom, jak můžeme planetě pomoci my. Vytvořili plakáty jako materiál do školy a chlapci šli do dílen vytvořit hmyzí domečky, které budou umístěny ve školním areálu, aby se mohli i podívat na výsledek svého snažení.
8.A se rozdělila na tři skupiny. První skupina malovala Zemi zemí, druhá se věnovala projektu Biodiverzita a vyčistila a doplnila ptačí krmítka ve školní zahradě. Třetí skupina se věnovala opravě Kneippova chodníku a hmyzích domečků.
8.B se díky nepřízni počasí vyřádila umělecky výrobou plakátu na téma Biodiverzita na louce. Všichni malovali, kreslili, psali a lepili, výsledný efekt pak sestavila Terezka. Čtyři žáci přiložili ruku k dílu a pomohli na dvoře přesadit motýlí keře, čímž přispěli i skutečnému hmyzu. Takže navzdory uplakanému počasí si Den Země užili.
9. B se přidala k projektu ke Dni Země tak, že vyráběli z recyklovaného papíru (použili plata od vajec) a ze skartovaného papíru. Vyráběli misky, vázičky a pokusili se vyrobit i opětovně papír pomocí válečku. Ze zbytků plat od vajec vyrobili kytičky. Jako poslední věc někteří z nich začali tvořit planetu Zemi, na kterou udělali otisky prstů všech ze třídy. Všichni si tento den užili a s výrobky byli spokojeni.